Details, Fiction and اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی دارای دو مخزن مجزا تمیز و کثیف است در مخزن تمیز مواد شوینده قرار می گیرد و به صورت اتومات به زمین مورد نظر پاشیده می شود، مواد آلوده نیز بعد از جمع آوری در داخل مخزن کثیف قرار گرفته می شود.

شما میتوانید برای دیدن بیشتر محصولات اسکرابر tanet به سایت خود tanet سر بزنید

این دستگاه ها در واقع با سابیدن به وسیله برس و سپس خشک کردن به وسیله پارویی مکش انجام می شود.

منظور از کارایی در اینجا مقدار مساحتی است که می‌توان در مدت یک ساعت توسط دستگاه زمین شوی نظافت کرد.

اما در اسکرابرهای بزرگتر برای حرکت راحت دستگاه نیاز به موتور حرکتی داریم، زیرا نمی‌توان دستگاهی با آن اندازه را با استفاده از وزن و نیروی بدن برای مدت زمان طولانی‌ حرکت داد.

یک دستگاه کف شور سبک با حجم مخزن تا حدود ۵۰ لیتر می‌تواند به راحتی بدون موتور حرکتی کار کند. دستگاه‌های کف شوی بدون موتور حرکتی از چرخش برس‌ها برای حرکت دستگاه به جلو استفاده می‌کنند که میزان نیروی مورد نیاز اپراتور برای انجام این کار را به حداقل می‌رساند.

با خرید این وسیله می توان میزان زیادی از هزینه های احتمالی استخدام نیروی انسان را کاهش داد.

چگونه یک دستگاه اسکرابر را متناسب با نیازمان انتخاب کنیم؟ عواملی مانند نوع سطحی که باید تمیز شود، مساحت منطقه، میزان آلاینده‌ها، میزان بودجه در درسترس، نوع منبع تغذیه برای تامین انرژی و… فاکتورهایی هستند که در هنگام انتخاب و خرید دستگاه زمین شوی صنعتی می توانید آنها را در نظر داشته باشید.

این قابلیت به شما انعطاف بیشتری در تمیزکردن سطوح مختلف می‌دهد و می‌توانید آن را به نیازهای خود و سطوح مورد تمیزکردن تطبیق دهید.

اسکرابر یا دستگاه کف شوی صنعتی نحوه کار مشخصی دارد؛ یک اسکرابر زمین شوی صنعتی زمین شوی به طور کلی دستگاهی متوسط یا بزرگ است که با کمک نیروی موتور و یک برس بزرگ تمیز کننده، محدوده‌ای از یک سطح و زمین را با سرعت بالا و زمان بسیار کم، به کمک آب یا مایع شوینده تمیز می‌کند.

آیا اختلاف سطح در سطحی که قرار است نظافت شود وجود دارد یا خیر؟ اگر جواب مثبت است آیا رمپ برای عبور دستگاه وجود دارد؟

For more info اسکرابر صنعتی.

سرعت شستشوی بالا و سهولت در کاربرد اسکرابر صنعتی موجب شده است که استفاده از این وسیله در تمامی صنایع جزء واجبات باشد.

کارکنان هیچ گاه از کار با اسکرابر صنعتی خسته نخواهند شد بلکه به دلیل بالا رفتن سرعت کار به کمک این وسیله از آن استقبال نیز خواهند کرد.

این کار نظافت شستشو و خشک کردن همزمانی به وسله این دستگاه ها انجام می شود.

 


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *