5 Essential Elements For پکیج تصفیه فاضلاب

سکون یا استراحت: این مرحله که قبل از پر‌شدن دوباره راکتور انجام می‌شود، شرایط لازم برای پر‌شدن دوباره راکتور فراهم می‌شود که در بعضی از سیستم‌ها قابل حذف است.

تزریق مواد منعقد کننده برای جداسازی سایر مواد معلق در فاضلاب و ته نشینی آنها در کف پکیج

از روش لجن فعال با مدیای ثابت می‌توان در تصفیه فاضلاب صنایعی که حجم فاضلاب و نیز میزان آلودگی فاضلاب آن‌ها بالاست مانند صنایع لبنیات، تولید صابون، فلزات و … استفاده کرد.

آدرس بلوار افریقا، بین میرداماد و چهارراه جهان کودک، پلاک ۸۸ (مجتمع نگین افریقا)، طبقه دوم، واحد ۲۰۴

برای خرید پکیج تصفیه فاضلاب باید به چند نکته اساسی دقت بکنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

تصفیه صحیح فاضلاب پیش از استفاده مجدد برای موارد متعددی که نیاز به کیفیت آب آشامیدنی ندارند، ضروری و بسیار حیاتی می باشد چرا که بازیابی و استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده، نیاز به استفاده از منابع آب شیرین را ۶۰ – ۵۰ درصد کاهش می دهد.

هوادهی: آب‌های تصفیه نشده مقدار ناچیزی اکسیژن دارند یا فاقد آن می‌باشند. بنابراین بهتر است قبل از هر عمل تصفیه، آب هوادهی شود.

طراحی پکیج تصفیه فاضلاب لزوم به‌کارگیری پکیج تصفیه فاضلاب

بهینه سازی فرآیند از نظر صرفه جویی در انرژی و مواد شیمیایی

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دنیای امروزه با معضلاتی نظیر ورود فاضلاب‌ها به محیط زیست و خشکسالی روبرو شده است. به همین دلیل فعالان محیط زیست و تصفیه آب به فکر تولید و ساخت پکیج‌های تصفیه پرداخته‌اند.

For more info پکیج تصفیه فاضلاب.

مخزن اصلی این تجهیزات از نظر ظرفیت دارای تنوع بسیار بالایی هستند. چون ظرفیت پکیج بر اساس دبی فاضلاب ورودی و طراحی پکیج تصفیه فاضلاب نوع فرآیندهای تصفیه پیاده سازی شده در آن محاسبه میشود.

فاضلاب های صنعتی معمولاً حاوی مواد آلی و معدنی در غلظت های مختلف هستند. آنها ممکن است شامل مواد سمی و سایر مواد مضر و همچنین مؤلفه هایی باشند که شاید قابل تجزیه پذیر نباشند و گاها می توانند راندمان روند تصفیه فاضلاب صنعتی

بر همین اساس تنوع بالایی در این تجهیزات به چشم میخورد. از رایج ترین انواع سیستم های تصفیه فاضلاب که در مجموعه آبسازه طراحی و تولید میشود می توان به موارد زیر اشاره کرد:


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *