The 2-Minute Rule for پرده شید

اینکه شما بخواهید از تفکرات و محصولات کلاسیک استفاده کنید و سلیقه ی شما بیشتر به سمت پرده های قدیمی کشش داشته باشد ، منجر به خرید پرده های کلاسیک خواهد شد ولی ما این دو نوع پرده را از برخی کار برد ها بررسی می کنیم تا به شما در انتخاب کمک کنیم .

البته از خودتون هم کمک و راهنمایی گرفتم که خیلی خوب به من مشاوره دادید. واقعا دستتون درد نکنه ایشاله پرفروش باشید.

اگر هم با وجو این ا باز نیاز به کمک داشتید ، ما میتوانیم به شما در نصب کمک کنیم و برایتان افراد متخصص در زمینه نصب پرده را ارسال کنیم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For more info پرده شید.

لایه آستر این نوع پرده برقی از پارچه ی ضخیمی برخودار است و جلوی عبور نور خورشید را به طور کامل می گیرید و لایه ی توری آن از شفاف است و برعکس لایه ی قبلی عمل می کند.

ورود / ثبت نام ثبت نامساخت اکانت نام کاربری یا آدرس ایمیل *

باید بدانید که هرینه پرده شید برقی پرده شید ساده از شید معمولی کمی بیشتر است اما پرده برقی مزایای ویژه تری دارد مانند کنترل از راه دور و باز و بسته کردن با ریموت.

پرده زبرا براحتي با كشيدن زنجير ، قابليت سايه روشن شدن را دارد.

سلام من شنیدم پرده شید رول فقط برای اداره ها مناسبه. یعنی نمیشه برای خونه استفاده کرد؟

پرده شید برقی بالونی پرده شید ظاهر متفاوتی نسبت به دیگر انواع پرده های این دسته دارد که با توجه به رنگ ها و طرح های مختلفی که دارد برای فضاهای رسمی و غیر رسمی بسیار مناسب است این پرده دارای چین های پف دار بسیار زیبایی است.

پارچه هایی هم برای پرده شید استفاده می شود معمولا از جنس های کتان ، ابریشم ، پنبه و پلی استر است که باز هم مناسب با سلیقه تان می توانید در نظر بگیرید.

در این حالت تنها از یک لایه پرده شید بلک اوت هم به عنوان عایق نور پنجره استفاده می‌شود و هم پوشش تزئینی پنجره.

شما می‌توانید از پرده شید در محل زندگی و کار خود استفاده کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. در مقاله «پرده شید چیست» پرده بازار بر آن هستیم ضمن ارائه اطلاعاتی در مورد پرده شید، راهکارهای اندازه‌گیری، نصب و شستشوی آن را بیان کنیم.

یکی از گزینه های مناسب که می تواند زیبایی را در کنار قیمت ارزان پرده شید به همراه داشته باشد، پرده شید ساده می باشد.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *