The best Side of لیفت سینه

کاشت مو به روش sut یکی از جدیدترین و محبوب ترین تکنیک ها آیدا خداپناه

آیا سابقه فردی و خانوادگی از سرطان پستان دارید؟ در صورت داشتن سابقه‌ی مشکلات پستان نتایج حاصل از هر ماموگرافی و یا نمونه‌برداری قبلی خود را ارائه کنید.

بادی اسپلش چیست؟ ۵ بادی اسپلش پرطرفدار موجود در بازار را بشناسید!

لیفت سینه

برای افرادی که تحت جراحی ماستکتومی قرار گرفته اند، انجام جراحی زیبایی سینه با هدف بازسازی پستان پس از تکمیل درمان و پس از تایید جراح و انکولوژیست معالج بلامانع است.

برخی افراد با گذشت زمان گونه‌های افتاده پیدا کرده و دچار چین‌وچروک در این ناحیه می‌شوند. متخصص برای لیفت گونه می‌تواند از روش‌هایی مانند تزریق ژل، چربی یا نخ استفاده کند.

استایل جدید پردیس احمدیه؛ این دیگه چه کفش‌هایی بود پوشیدید؟!

در دکترتو امکان مشاوره حضوری، آنلاین و تلفنی با متخصصان وجود داشته و می‌توانید سؤالات خود را با بهترین متخصصان پوست مطرح کنید.

در ادامه کلیه این روش‌ها را به طور جزئی به شما توضیح می‌دهیم.

علی رغم شخصی بودن جراحی بالا کشیدن پستان فرد باید آگاهانه و با در نظر گرفتن خطرات و عوارض احتمالی ناشی از آن و اطمینان از ارزش فوایدی که به دست خواهد آورد تصمیم بگیرد. همانند تمامی جراحی‌های زیبایی و غیر اورژانس باید فرم رضایت نامه‌ای را پر کنید که در آن به درک و آگاهی کامل شما از عارضه‌های احتمالی عمل و تصمیم اختیاری در اقدام به جراحی اشاره می‌شود. خطرات جراحی بالا کشیدن پستان عبارتند از:

افتادگی بازو و همچنین رفع چین و چروک در این قسمت با لیفت بازو انجام میپذیرد.

کاهش وزن سریع: بافت اصلی سینه از چربی لیفت سینه تشکیل شده است و با کاهش سریع وزن، شکل و فرم سینه تغییر می کند. در نهایت، پوست اضافی شل شده و دچار افتادگی سینه می‌َشود.

جای برش های ناشی از جراحی قابل مشاهده خواهند بود، اما طی یک تا دو سال کمتر جلب توجه می کنند.

ذخیره نام من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *